setkání 8-
28.2.2023 - 

14.3.2023

9. setkání
• nová budoucí situace v koučinku - zvědavost a nechat se překvapit; nejsme dobří v tom řešit věci, které teď nejsou (nejsou skutečné), dokážu sníst to, co mám nyní před sebou na talíři, ne to co tam bylo ráno nebo bude večer, budu vědět až budu vědět, teď to ještě nepotřebuji, budu reagovat na to, co se opravdu děje - podstata života je fakt jednoduchá
• cvičení - 2 otázky: co je to, co doopravdy vím o tom, jak funguje život, principy; a kde to v mém životě ještě není vidět; je v tom disproporce (to co žijeme ne vždy odpovídá té pravdě, kterou jsme si uvědomili, někde jsme v tomto směru slepí, je dobré si toho všimnout)
• proč jsou strachy a špatný pocity náš kamarád (Kája) - ukazuje mi to mé slepé místo a limity, kde to ještě nežiju, ukazuje mi, kde co odmítám
• souvisí to co víme a to jak se cítíme sebevědomí?, první odpověď je ano, ale když se chvíli zastavím, je to pravda...?
• něčeho jsem si všiml, ale i když v životě věřím něčemu jinému, mohu zkusit otestovat i ten opak, kterého jsem si v jeden okamžik všiml - to dokáže urychlit proces našeho ukotvení
• nejhodnotnější duchovní praktika - založení vl. firmy, začít ty věci reálně dělat (Michael Singer)
• co vím a co si myslím jsou dvě různé věci, někde hluboko víme, i když je to často překryté našim myšlením
• nejsem dost dobrý, něco je se mnou v nepořádku, něco tam chybí - položit si otázku: je to opravdu pravda? (a zůstat chvíli s tím, nenechat jen odpovídat tu hlavu), zkoušet po nějakou dobu žít s tím, že jsem si všiml, že to není pravda, naciťovat se na to, jít tomu naproti
• zjistit to co vím mohu vždy jen nyní (vzpomínka je myšlenka), vždy se musím podívat nanovo
• mohu vnímat pocit jako připomínku toho, že nežiju v souladu s tím, co jsem si uvědomil, s tím, co je pravda (špatný pocit - je pravda co si myslím?, vím to? - v každém okamžiku se na to mohu podívat nanovo)
• TESTUJTE, CO VÍTE

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

28.2.2023

8. setkání
• tvorba je krok za krokem
• narážení na naše limity znamená, že za nimi je něco dalšího
• učíme se jen tím, že to děláme (není tu zkratka), čím více to děláme, tím větší dopad můžeme mít
• v koučinku: když mě myšlení vede někam k jistotě a bezpečí, tak moudrost mi ukazuje, že  v tom bezpečí už jsem
• ochutnávka - co všechno je pro ně možné (hodina zdarma)
• nevím, co je ten další krok, co mám dělat - tak začni, cokoliv
• jen my sami se dokážeme zastavit (to naše myšlení kolem toho je vymyšlené, i když to vypadá velmi reálně)
• možná to nevidím sám u sebe, ale to neznamená, že nemohu mít dopad, když to vidím u těch druhých
• to, co si dovolíme v koučinku (pustit to, nechat se vést, být v pohodě s tím nevím, být přítomná, neřešit co si myslím), pokud to má dopad na klienta, proč by to nestačilo na cokoliv jiného, můžeme si to dovolit i v životě a koučovat i bez koučinku, měnit životy i bez koučování, pokud to ostatní úcítí, budou to chtít
• cvičení na doptávání se, co se stalo (1:00:00) - předpokládáme a zapomeneme, že předpokládáme; kde ve své tvorbě máme předpoklady, které nezpochybňujeme?
• otázka důvěry při koučinku - napomáhá tomu naslouchání
• není na mně, abych klientovi zajistila vhled, mým záměrem je mít dopad, ale nemusí to být formou vhledu, jediné co mohu, je být plně přítomná a poslouchat, ostatní není na mně
• paralela - kouč klienta nejdříve najde v lese, kde je ztracený, pak si k němu chvíli sedne a poslouchá ho, aby ten klient k němu získal důvěru, aby pak přijal tu nabízenou ruku a šel s tím koučem, kam ho povede
• všichni máme místa, kde se nám myšlenka zdá jako pravda

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video