28.4.2023
3. setkání naživo, Perlová voda
2.den, 1.část (celý den v jednom)
• časová osa (pod videem na YT):
0:05:34 - Pavel K. - smysl a NEsmysl
0:10:30 - Míša H. - dole je zároveň nahoře a jak to vše souvisí
0:15:54 - když prostě vím.., a když možná nevím.. (Martin, Kačí, Lukáš)
0:26:26 - Martin - obojí je potřeba, to nahoře je ze 100% z toho dole
0:30:21 - Petra M. - vhled při koučování - moudrost je fakt moudřejší; lehkost bytí
0:38:01 - Míša T. - je to tady stále pro nás, jen to někdy nevidíme; Kačí - je to tu s námi, jsme to my 0:41:54 - Martin - co to je "dostat se do toho"?,jsme to my; všimnutí si, kým jsme, nemusíme se snažit vylepšit něco, co už je dokonalé
0:50:48 - metafora - herec ztotožněný s rolí Hamleta přijde na koučink, co budeme řešit? velký rozdíl, jestli máme soucit s jeho situací, nebo s ním jako lidskou bytostí
1:17:06 - cvičení - ve 3: kouč, koučovaný, ukazatel pohybu nahoře nebo dole (jaké máme pocity při tom, když jsme tam nahoře)
1:32:19 - Kat - důvody pro doptávání při koučování; jak to pak může sám kdykoliv použít
1:40:33 - Kačí - koučinky s transformací
1:44:10 - cvičení - jak mi to "dole" pomůže v byznyse, jak mít víc peněz, větší dopad; jak se tam dostat?, nebo co mě vytahuje pryč?, co mi říkají pocity?
1:56:42 - Mirka - metafora pro návrat domů = šnečí domeček; hroucení kartonů
1:58:34 - Robert - ukazuje dolů ze shora, přestat pochybovat o moudrosti, pocity
2:01:27 - Leni - u sebe to nevidím, neslyším, moudrost zpochybním hlavou; Kat - uslyšet vl. moudrost a víme, že to není jen naše, je to všech; u druhých je jednodušší uslyšet tu moudrost
2:07:07 - téma peněz - Dari - cena a hodnota mého času, vím to, ale stejně mě to nepřesvědčí; přesvědčování je stále nahoře; co bych mohla, co bych chtěla udělat jinak?
2:15:06 - Kat - strach něco překonat, překonat strach, znovu se přesvědčit - transformace není o překonávání, ale podívat se na to, co je ten strach (signál zespoda)
2:18:10 - cvičení - téma peněz: 3 otázky:
1/ co vím o vydělávání peněz koučinkem? (obecné pravdy) (ten druhý poukazuje na to, zda to je univerzální pravda)
2/ co vím, že nevím o vydělávání peněz koučinkem? (určitě to jde i jinak)
3/ co vím a doposud jsem nevěděla o vydělávání peněz koučinkem? (může být o mně, co vidím nově pro sebe, bádám, spočinout v moudrosti, doma, co mi moudrost říká)
sdílení - můj čas není moje hodnota; svoboda a zázraky bez limitu ve vydělávání peněz; vydělávání peněz neexistuje, je to plynutí, výměna energie, radost a zábava; musí se o mně vědět/nevím, kolik si můžu vzít/beru peníze moc vážně a přehlédnu tu činnost; jsou peníze spojené s mou hodnotou?, když to je ku prospěchu lidí, musí to být zadarmo?, co je hodně a co je málo?
2:42:28 - Kačí - zjištění, že nám ta moudrost může přinášet odpovědi; ty první 2 jsou nahoře, ta 3. je dole; když to 1. a 2. vyprázdním, co přijde nového; zkusit se spoléhat, že i to dole je moje a jsem to já; co nového jsme uviděli - nevím, že už to vím, protože je to tam, odkud to přichází
2:45:23 - Kat - spojení ceny a naší hodnoty, co umíme a/nebo kdo jsme - jak to máme? můj dopad (můžu a nemůžu to ovlivnit) - jídlo v restauraci (co očekávám); dopad se často nedozvíme, ale ukazujeme mu dolů a zpět nahoru, aby to uměl sám (dokážeme to do té míry, jaký je náš grounding)
2:55:42 - Kačí - cena za koučink je číslo, které si řeknu za koučink. tečka / cena koučinku nemá společného nic s jeho kvalitou
2:59:57 - AA to povedou a ptají se, kdo ještě nemluvil, k tématu peněz
Lucka a Jana P. - na účtu nemám nic a jdu vydělat peníze; jdu si pro peníze, nebo jdu dělat, co/kam mě to táhne?
3:15:55 - cvičení - dvojice - jaká částka je už moc za koučink a co by se muselo stát, abych si o ni mohl říct, a dotazování, zda je to pravda